Konsultant do spraw marketingu internetowego, czym się zajmuje ?

Konsultant ds. marketingu będzie współpracować z naszym zespołem w celu opracowania atrakcyjnych kampanii marketingowych, które koncentrują się na naszych klientach i bieżących potrzebach rynku. Głównym celem konsultanta jest opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie kampaniami marketingowymi, które pomagają rozwijać nasz biznes.

Kandydat będzie odpowiedzialny za opracowanie pozycjonowania produktu, wiadomości i pozycjonowania, wraz z zarządzaniem wszystkimi materiałami marketingowymi, w tym treścią strony internetowej, copywritingiem, mediami społecznościowymi, kampaniami reklamowymi, reklamami prasowymi, broszurami, przesyłkami bezpośrednimi itp.

Obowiązki:

  1. Opracowuj, wdrażaj i zarządzaj kampaniami marketingowymi, które pomagają rozwijać naszą działalność
  2. Opracuj i zrealizuj strategię marketingu cyfrowego, która obejmuje SEO, PPC, zarządzanie mediami społecznościowymi i rozwój treści
  3. Opracuj i zrealizuj strategię marketingową w mediach społecznościowych, która obejmuje zarządzanie stronami na Instagramie i Facebooku
  4. Opracuj i zrealizuj strategię content marketingu, która obejmuje posty na blogu i filmy
  5. Przeprowadzaj badania klientów w celu identyfikacji trendów rynkowych
  6. Twórz angażujące treści dla platform społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagra

Image by StartupStockPhotos from Pixabay

Dodaj komentarz