Chcesz zostać kelnerką, koniecznie przeczytaj

Jakie są cechy dobrej kelnerki?

Świetna kelnerka jest zawsze przyjazna i serdeczna, ma dobrą pamięć i doskonałe umiejętności komunikacyjne.

Musi być dobra w wielozadaniowości i ustalaniu priorytetów zadań, aby zapewnić swoim klientom najlepszą możliwą obsługę. Musi posiadać wiedzę na temat pozycji menu i musi znać specjały dnia.

Środowisko restauracji może być bardzo wymagające, ale jest również bardzo satysfakcjonujące dla tych, którzy kochają kontakt z ludźmi i kochają jedzenie. Dobra kelnerka musi cieszyć się tym, co robi, bo to naprawdę widać w jej pracy, zwłaszcza gdy ma uśmiech na twarzy!

Jakie są najważniejsze rzeczy do zrobienia jako kelnerka?

Jeśli szukasz pracy kelnerki, być może zastanawiasz się, jakie są najważniejsze rzeczy do zrobienia na tym stanowisku. Oto niektóre z najważniejszych aspektów pracy kelnerki:

-Obsługa klientów w sprawny i przyjazny sposób

-Upewnienie się, że stoły są schludne i uporządkowane, kiedy wychodzą

-Utrzymywanie miejsca pracy w czystości

-Sprzedaż napojów lub artykułów spożywczych w razie potrzeby

Ta praca wymaga dużo wielozadaniowości, dlatego ważne jest, aby być skoncentrowanym. Jako kelnerka Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że wszyscy klienci czuli się mile widziani i zadowoleni ze swojego doświadczenia. Oznacza to, że będziesz musiał dobrze znać swoje menu i ile kosztuje każdy posiłek przed przyjęciem zamówienia klienta.

Jaki jest najlepszy sposób na powitanie klientów?

Zawsze powinniśmy dążyć do tego, aby klient czuł się mile widziany. Najlepszym sposobem na to jest przewidywanie ich potrzeb i próba rozwiązania wszelkich problemów, które mogą mieć. Na przykład, jeśli klient ma zamówienie, które potrwa kilka minut dłużej niż oczekiwano, ważne jest, aby o tym wiedział. Jeśli nie, mogą pomyśleć, że to z powodu czegoś, co zrobili.

Co mam zrobić, jeśli klient jest niegrzeczny wobec kelnera ?

Bycie kelnerem nie jest łatwą pracą. Musisz być grzeczny, cierpliwy i zawsze mieć uśmiech na twarzy. Jest to szczególnie trudne, gdy klient zapomina powiedzieć „proszę” lub „dziękuję” lub jest wobec ciebie niegrzeczny.

Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, jeśli tak się stanie. Przede wszystkim staraj się być uprzejmy i profesjonalny w tej sytuacji. Jeśli to nie zadziała, poproś klienta, aby nie mówił w ten sposób podczas pracy przy jego stole i przypomnij mu, że jest to zniewaga dla wszystkich pracowników obsługi. Jeśli nadal nie współpracują, nadszedł czas, abyś zadzwonił do swojego szefa lub innego członka kadry zarządzającej w celu uzyskania pomocy

Co mogę zrobić aby klient dał mi napiwek?

Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić. Zadaj im pytania dotyczące ich dotychczasowego dnia, jak smakowało im jedzenie i jak wyglądała obsługa itd.

Image by bridgesward from Pixabay

Dodaj komentarz